Monday, April 4, 2011

The 1st & Last la...huuhuuuu

assalamualaikum dan selamat pg...hikhik...pg lg ke ni...hoho tgh ari la da...hari ni mood xbpe nk ok sgt kot....pg2 da morning da di gngu...msuk opis pn lmbt....bwa keta jgn ckp la cm pe enth laju nye...klu mak ad sebelah mesti dok kena bebel ni...heheh...sebenar nya dari malam td da xde mood..huhuu yelaa igt nk amek angin & jln2 usha2 baju & kasut...malas nak pg jauh2 so pg la KLANG PARADE..abs 1 KP aku ronda2...boleh dikatakan semua kedai aku masuk...tp xde yg berkenan....Last kedai aku masuk SUNDANCE...ada yg berkenan...heel white colour...sweet sgt....Tp si dia plak yg xbagi...Dia ckp xsesuai la....actually kt semua kedai2 td dia ckp cm 2...warghhhhhhhhhhhhhhh tension nye...pas2 nk bli handbag plak...da belek2...pegang2...pas2 dia dia dtg dekat " nak watpe beli??jgn membazir la....pakai la pe yg ada".... adoiiiiiiiiiiiiiiii menci nye....So aku wat keputusan xnk beli pape...cume kebetulan nk pg car park nmpk watsons, aku ckap kt dia nk masuk kejap....aku nak beli compact garnier...huhuhu xabs lg p prepare beli awal2 nanti senang....sebelum nak balik dia ada cakap nk makan x...tp ak da OUT OF MOOD....so kami pun terus balik...dalam kereta senyap je walaupun dia dok cot..cet..cot..cet je~~~


p/s :: Xmau shopping ngan LELAKI!! Baik shopping sowg2....LELAKI ni manyak karenahh laaaa....

cup cake ni la yg menceriakan di opis ~~~~~ =)

No comments:

Post a Comment