Thursday, April 14, 2011

Usah dikenang yang lama..

Assalamualaikum.....Haippp korg2......





Sedar xsedar arini dah ********* aku berpisah ngan si dia...Aku da mula lupe kan dia..Memang pada mula nya amat payah tp aku CUBA...ye la klu xcuba mana nk taw kn....so aku cuba yg termampu...akhirnya aku berjaya...

pg td saja j nk nk tgk FB dia tp TERKEJUT sbb dia da remove aku as frenzz...So mmg nmpk sgt dia da xnk kt aku...so xkan aku nk terhegeh2 kt dia plak...No nset dia pn aku da buang p still igt sbb no dia mat la senang tok igt...pic2 dia pn sume aku da buang....Mungkin 2 je cara nya tok lupakan dia....

Sekarang ni aku xingat dia sgt sbb aku da ramai kwn2 yg ada kt sisi aku time aku sunyi...Aku da happy ngan kwn2 aku....aku sedar yg selama ni aku jz dipermainkn je ngan dia...aku je yg bodoh....xmenilai sume 2.....

hurmmm tp benda da jd....xley nk wat pape....ANDAI DPT KU UNDURKAN MASA -----(aku xnk knl ngan dia)---------

aku terima qada qadar ngan redha & aku taw sume ni ada hikmah nye.......insyaallah aku akn kuat tok ari2 yg mendatang~~




p/s ::: saya syg kwn2 sy..muahhhh n thanx coz being my frenzzzzzz

No comments:

Post a Comment